расходует один литр масла на 1000 км двигатель CFCA biturbo 2.0 180 л.с.

  • Автор темы Florin Vieru
  • Дата начала
  • Ответы 11
  • Просмотры 136

Florin Vieru

Просто заглянул
Сообщения
4
Реакции
0
Город
Bucuresti
Авто
Multivan T5 facelift motor 2.0 biturbo 180 HP dsg pq500
Автомобиль
volkswagen multivan t5 facelift
Двигатель
2.0 cfca 180 cp
Salut tuturor! În primul rând, sunt român din București, așa că folosesc Google Translate, iar traducerea s-ar putea să nu fie în întregime corectă. Îmi cer scuze pentru orice erori. Speram doar că mă puteți ajuta cu mașina mea, care are următoarele specificații:
Motor: 2.0 diesel
Putere: 180 CP, twin-turbo
Kilometraj: 253.000 rpm
Anul lansării: 2014
Multivan

Am cumpărat o mașină dintr-o parcare, pornește bine dimineața, nu scoate fum, dar consumă ulei cam 1 litru la 1000 km și intră foarte des în modul de regenerare. Înțeleg când mașina intră în modul de regenerare printr-o ușoară creștere a turației motorului și mirosul de ulei. Principiul de funcționare al unui scuter și al unui motor de mașină, fie el pe benzină sau motorină, este relativ același în ceea ce privește arderea și arderea, de unde ajung la concluzia că acum 15 ani aveam un scuter în 4 timpi importat din China, și a început să consume mult ulei și fum, până când nu am schimbat garniturile de la supapele de admisie și evacuare nu am rezolvat problema. Acum revin la un motor CFCA, cred că nu văd fum pentru că este oprit de filtrul de particule și de acolo și procesele repetate de regenerare a filtrului.... între 2 cicluri de regenerare parcurg cam 30 km. A mai întâmpinat cineva o astfel de problemă? Vă rog să mă ajutați cu un sfat, deoarece nu vreau să schimb motorul.
 
Привет всем! Во-первых, я румынский из Бухареста, поэтому использую Google Translate, и перевод может быть не совсем правильным. Прошу прощения за любые ошибки. Я просто надеялся, что вы можете помочь мне с моей машиной, которая имеет следующие характеристики:
Двигатель: 2.0 дизель
Мощность: 180 л. с.,твин-турбо
Пробег: 253 000
Год выпуска: 2014
Мультиван
Я купил машину на стоянке, она хорошо заводится утром, не вынимает дыма, но потребляет масло около 1 литра на 1000 км и очень часто переходит в режим регенерации. Я понимаю, когда автомобиль переходит в режим регенерации из-за небольшого увеличения оборотов двигателя и запаха масла. Принцип работы скутера и автомобильного двигателя, будь то бензиновый или дизельный, относительно одинаков с точки зрения горения и горения, откуда я пришел к выводу, что 15 лет назад у меня был 4-тактный скутер, импортированный из Китая, и он начал потреблять много масла и дыма, пока я не поменял прокладки на впускном и выпускном клапанах, я не решил проблему. Теперь я возвращаюсь к двигателю CFCA, я думаю, что не вижу дыма, потому что он отключен фильтром частиц, а оттуда также повторные процессы регенерации фильтра.... между 2 циклами регенерации проходит около 30 км. Кто-нибудь еще сталкивался с такой проблемой? Пожалуйста, помогите мне с советом, так как я не хочу менять двигатель.
așa că folosesc Google Translate
незаметно...
neobservat...
 
Последнее редактирование:
 
Я думаю, что надо смотреть состояние сажевого фильтра.
А ещё лучше удалить его и перепрограммировать ЭБУ двигателя.
 
Или поменять производителя масла.
 
Ce ulei recomanzi? Mecanicul a folosit Motul, o marcă românească.
 
A înlocuit cineva de pe forum garniturile supapelor de admisie și evacuare la un motor CFCA pentru că ardea ulei și scotea fum? Dacă da, a fost rezolvată problema?
 
Mașina mea arde ulei și nu știu ce anume să schimb... garniturile supapelor de evacuare și admisie, segmentele, deși mașina pornește foarte bine și are putere, întrebarea mea era dacă cineva a schimbat aceste garnituri pentru că mașina scotea fum... și după ce le-am schimbat pe garnituri tot scotea fum...
 
Mașina mea arde ulei și nu știu ce anume să schimb... garniturile supapelor de evacuare și admisie, segmentele, deși mașina pornește foarte bine și are putere, întrebarea mea era dacă cineva a schimbat aceste garnituri pentru că mașina scotea fum... și după ce le-am schimbat pe garnituri tot scotea fum...
मुझे समझ नहीं आता
 
мотор ремонтировать.
, можно прежде проверить турбины, а лучше поменять все.
 
Может для начала подумать,а не менять ВСЁ ?
 
Назад
Сверху Снизу