Florin Vieru
Просто заглянул
- Автомобиль
- volkswagen multivan t5 facelift
- Двигатель
- 2.0 cfca 180 cp
Salut tuturor! În primul rând, sunt român din București, așa că folosesc Google Translate, iar traducerea s-ar putea să nu fie în întregime corectă. Îmi cer scuze pentru orice erori. Speram doar că mă puteți ajuta cu mașina mea, care are următoarele specificații:
Motor: 2.0 diesel
Putere: 180 CP, twin-turbo
Kilometraj: 253.000 rpm
Anul lansării: 2014
Multivan
Am cumpărat o mașină dintr-o parcare, pornește bine dimineața, nu scoate fum, dar consumă ulei cam 1 litru la 1000 km și intră foarte des în modul de regenerare. Înțeleg când mașina intră în modul de regenerare printr-o ușoară creștere a turației motorului și mirosul de ulei. Principiul de funcționare al unui scuter și al unui motor de mașină, fie el pe benzină sau motorină, este relativ același în ceea ce privește arderea și arderea, de unde ajung la concluzia că acum 15 ani aveam un scuter în 4 timpi importat din China, și a început să consume mult ulei și fum, până când nu am schimbat garniturile de la supapele de admisie și evacuare nu am rezolvat problema. Acum revin la un motor CFCA, cred că nu văd fum pentru că este oprit de filtrul de particule și de acolo și procesele repetate de regenerare a filtrului.... între 2 cicluri de regenerare parcurg cam 30 km. A mai întâmpinat cineva o astfel de problemă? Vă rog să mă ajutați cu un sfat, deoarece nu vreau să schimb motorul.
Motor: 2.0 diesel
Putere: 180 CP, twin-turbo
Kilometraj: 253.000 rpm
Anul lansării: 2014
Multivan
Am cumpărat o mașină dintr-o parcare, pornește bine dimineața, nu scoate fum, dar consumă ulei cam 1 litru la 1000 km și intră foarte des în modul de regenerare. Înțeleg când mașina intră în modul de regenerare printr-o ușoară creștere a turației motorului și mirosul de ulei. Principiul de funcționare al unui scuter și al unui motor de mașină, fie el pe benzină sau motorină, este relativ același în ceea ce privește arderea și arderea, de unde ajung la concluzia că acum 15 ani aveam un scuter în 4 timpi importat din China, și a început să consume mult ulei și fum, până când nu am schimbat garniturile de la supapele de admisie și evacuare nu am rezolvat problema. Acum revin la un motor CFCA, cred că nu văd fum pentru că este oprit de filtrul de particule și de acolo și procesele repetate de regenerare a filtrului.... între 2 cicluri de regenerare parcurg cam 30 km. A mai întâmpinat cineva o astfel de problemă? Vă rog să mă ajutați cu un sfat, deoarece nu vreau să schimb motorul.
